Vragen? Segment staat voor je klaar! Wij proberen onze klanten zo goed en snel mogelijk te helpen! Via deze pagina proberen wij de meeste vragen al direct te beantwoorden, maar neem gerust contact op met ons team via onze contact pagina!
Veelgestelde vragen
Inschrijven
Kan ik mijn inschrijving annuleren?
Ja, je kunt je inschrijving annuleren. Of dit nog kosteloos kan hangt af van het moment wanneer je je afmeld. Neem contact met ons op om te bespreken wat we voor je kunnen betekenen.
Mijn inlog werkt niet
In dit geval vragen we altijd even contact op te nemen met cursus@segment.nl. Wij kunnen je wachtwoord handmatig resetten.
Wanneer wordt mijn inschrijving definitief gemaakt?
Wij beslissen minimaal 2 weken voorafgaand aan een opleiding of deze voldoende aanmeldingen heeft en door kan gaan. Op dat moment ontvang je een mail van ons waarin wij jouw inschrijving definitief maken, of je informeren over de annulering van de opleiding.
Kan ik mij kort voor de cursus inschrijven?
Dat kan zeker! Neem na inschrijven gerust contact met ons op en vraag bijvoorbeeld welke voorbereidende opdrachten essentieel zijn om te maken.
Tot wanneer kan ik kosteloos annuleren?
14 dagen voorafgaand aan de (eerste) dag waarop een Opleiding zal plaatsvinden. Binnen deze 14 dagen is de klant 50% van de cursusprijs verschuldigd. Bij annulering binnen 2 werkdagen is de volledige cursusprijs verschuldigd.
Gaat de uitvoering gegarandeerd door?
Als er bij de uitvoeringsdatum de opmerking staat 'start gegarandeerd' kunt u er vanuit gaan dat er zich voldoende deelnemers hebben aangemeld om te kunnen starten. Van de overige uitvoeringen weten we dat nog niet zeker. Wilt u weten hoe groot de kans is dat de training wel of niet doorgaaat? Neem dan telefonisch contact met ons op
Wat gebeurt er als een cursus volgeboekt is en ik me toch nog wil aanmelden?
Is een cursus volgeboekt, maar wil je je alsnog aanmelden? Neem dan contact met ons op. We kijken samen met de docent of er nog een extra deelnemer kan worden toegelaten.
Betaling
Kan ik in termijnen betalen?
Wij vragen het verschuldigde bedrag in één betaling te voldoen. Wanneer u hiermee problemen ervaart, kunt u altijd contact opnemen.
Locatie
Kan ik parkeren bij de locatie?
Ja, op onze leslocaties zijn voldoende parkeer mogelijkheden beschikbaar.
Waar kan ik de lestijden en locatie van de cursus vinden?
Je ontvangt doorgaans 2 weken voor de start van de training je inloggegevens voor de digitale leeromgeving. In deze omgeving kun je altijd de locatie en lestijden (terug)vinden. Ook staat altijd op onze website waar trainingen gaan plaatsvinden.
Digitale leeromgeving
Ik kan niet inloggen in de digitale leeromgeving.
Laat het ons weten! Stuur een mail naar cursus@segment.nl of bel 033 434 5080, dan helpen we je verder.
Ik heb naar aanleiding van de cursus een vraag aan docent. Hoe kan ik de docent bereiken?
In de digitale leeromgeving zit de knop "Vraag aan de docent" hiermee open je een chat met je docent. Hou er wel rekening mee dat je na 3 maanden na de laatste cursusdag niet meer in de digitale leeromgeving kan.
Overig
Moet ik een laptop meenemen naar de les?
We raden altijd aan om voor de zekerheid je laptop mee te hebben naar de les! De docent geeft aan het begin van de les aan of deze dan wel/niet nodig is. Is de laptop essentieel in de les? Dan staat dat aangegeven in jouw digitale leeromgeving.