In deze training laten we je op een interactieve manier kennismaken met de basisproducten Burgerzaken die je tegenkomt in je werk bij het KCC. Je leert deze producten (her)kennen, weet waarvoor ze dienen en je begrijpt de onderlinge samenhang. Er wordt in deze training niet ingegaan op de inhoudelijk afhandeling of regelgeving, maar op oriëntatie en basis inzicht.
Een ander belangrijk onderdeel van deze training is het bieden van de benodigde handvatten voor gesprekstechnieken aan de balie en aan de telefoon. Het zijn interactieve lesdagen waarin veel aandacht wordt gegeven aan praktijksituaties.
Medewerker KCC, startende medewerker burgerzaken of trainees zonder of met beperkte voorkennis van burgerzaken of KCC, die kennis willen maken met de basisproducten binnen dit werkveld en zich de nodige gesprekstechnieken eigen willen maken.
Aanvullend op deze training is het mogelijk om een terugkomdag of “coaching on the job” in te plannen, om dieper in te kunnen gaan op de situatie ter plekke en/of de persoonlijke behoefte. Dit kan op medewerkers- en/of teamniveau. De invulling kan ‘op maat’ worden aangeboden. Neem hiervoor contact op met de opleidingsadviseur Willemien Zwanenburg:
033 - 434 50 93